Napište nám

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů
Chráněno službou reCAPTCHA.

Vyhledat v katalogu

Drobečková navigace

Úvod > Instrukce k editaci katalogu

Instrukce k editaci katalogu

 

  • ID Variant (sloupec D): Pro jeden produkt jedno společné číslo (tzn. stejné číslo pro všechny varianty produktu). Ideálně pokračovat tak, aby čísla šla popořadě v csv souboru, je to lepší pro přehlednost, aby nedošlo k duplicitě.
  • JMÉNO (sloupec E): tady to je asi jasné
  • KÓD (sloupec F): kódy si zákazník může měnit, ale spíš bych doporučila se držet už nastaveného vzorce. Nikde se nezobrazuje, ale je povinný.
  • OBRÁZKY (sloupec G): aby se obrázek zobrazil po importu csv souboru, musí již existovat a být nahraný na webu! Tzn. pokud bude zákazník chtít vložit nějaký úplně nový obrázek, tak se nejprve musí nahrát do ipa.
  •  ÚVODNÍ TEXT (sloupec H): tady je to asi jasné
  • POPIS (sloupec I): zde je text, který má sloužit jako popis produktu (programu). Musí být vložený jako html. Pomocná kostra (struktura kódu - popis produktu), kterou stačí vložit do té pomocné stránky (do kódu) a poté vyplnit, případně promazat.
  • COOL URL (sloupec L): to je text, který se zobrazí nad názvem domény, tzn. např. https://www.201consulting.cz/dotace/produkt/uspory-energie. Pro každou variantu produktu musí být jeden specifický cool-url. Ideální první ponechat bez číslovky, ten se pak může používat pro účely rozesílání, protože má nejhezčí tvar (bez čísla). POZOR!! Některé produkty se opakují a musí být unikátní podobu cool-url, tzn. např. program Úspory energie mají momentálně nastavené cool url u nového programu uspory-energie a u starého uspory-energie-2014-2020.
  • TYP ŽADATELE, VELIKOST FIRMY, OBLAST INVESTICE (sloupce N, O a P): toto jsou sloupce, kde jsou vypsány hodnoty pro parametrický filtr. Vždy je nutné si vypočíst, kolik by nám mělo vzniknout variant produktů podle počtu atributů v těchto sloupcích (počet atributů v každém sloupci vynásobím ostatními počty, tzn. např. 2x2x3 => mělo by být 12 variant produktů). POZOR: Je velmi důležité, aby atributy, co se budou psát do těchto sloupců, byly naprosto přesně ve stejném formátu. Tzn. když tam mám třeba atribut "Malá firma (do 49 zaměstnanců)", tak nemůžu napsat "Malá firma (až 49 zaměstnanců)"!!!! Hodnoty parametrického filtru jsou nastaveny v katalogu a zobrazí se pouze v případě, když budou autenticky zapsané, jinak se produkt nezobrazí. Pokud by bylo potřeba vložit do parametrického filtru nový atribut, který ještě neexistuje, musí se přidat v nastavení katalogu!
  • VYHLÁŠENÍ VÝZVY, PŘÍJEM ŽÁDOSTÍ, DEFINICE ŽADATELE, VÝŠE DOTACE, MÍRA DOTACE, KRÁTKÝ POPIS, PROGRAMOVÉ OBDOBÍ, OPERAČNÍ PROGRAM, KONTAKTNÍ OSOBA, STAV PROGRAMU (sloupce Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z): Tady jsou atributy definovány jako text, takže si tady může zákazník psát, co chce (číslo, text..).